Bli en av oss! Vi växer och söker nu en administratör / assistent
Vad omfattar tjänsten?
Rollen som administratör kommer att innebära mycket varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar alltifrån att ta emot klienter och hålla ordning i kontors- och mötesrum m.m. till att assistera i juridiska ärenden, som du kommer att få lära dig på plats.
Som exempel på arbetsuppgifter kan nämnas bokning av möten, ta emot klienter och andra gäster, administrera Styrks event och marknadsföringsaktiviteter, hantera lokalfrågor, kontakt med domstol, informationssökning, registrering av ärenden i Styrks klient- och ärendesystem, posthantering, kopiering, beställning av bud och kontorsmaterial samt att hålla i ordning generellt på kontoret. Du kommer även att i viss utsträckning assistera juristerna i klientärenden och i konkurshandläggningen.
Även om vi som arbetar på Styrks har en lång erfarenhet så är vi en nystartad byrå där vi är jätteglada om du vill vara med och utveckla rutiner för det administrativa arbetet. Vi vill att du ska vara delaktig i formandet av Styrks som kommer att växa ytterligare under 2020.
Utrymme finns för både hel- och deltid. Tillträde snarast eller efter överenskommelse.
Vem är du?
Som person bör du vara utåtriktad, service-minded och ordningsam. Du bör ha goda kunskaper i Office-paketet. Det är även en fördel, men inget krav, om du har erfarenhet från juristbranschen. Läs gärna om våra värderingar på vår hemsida då det är viktigt för oss att alla medarbetare delar våra värderingar.
Och nu?
Skicka några rader om dig själv till Åsa Nyqvist på asa.nyqvist@styrks.se
Välkommen med din ansökan!